Thursday, December 22, 2011

DECEMBER 22

Assalamualaikum..

HYE DEAR BLOGGERS :P

EH. kejap. kalau taknak continue baca belog yang merapu bagai ni. Sila seret kau punya TIKUS pegi dekat X yang kaler merah atas tu.Thank You :)
Sincierly, ME 

Haiiiiii*excited je rupa aku ehh* hokayyy. hari ni 96's pegi ambik result kan kan kan. sampaikan dekat timeline aku penuh orang tweet tanya result. Aku senyum je baca satu satu. Masa aku dah berlalu la weyhh. To those yang dapat 9A's ke 8A's ke senyum ah korang dapat mimpi Makcik blackberry, Pakcik iPhone4s, Kakak iPad malam nih. Yang tak dapat tu..bukan rezeki korang kan. Korang dah cuba yang terbaik :) btw..congratulation sebab dah berjaya menamatkan zaman menengah rendah korang. Selamat datang ke era menengah atas :)  tak semestinya gagal sekali gagal selamanya kan kan kan kan. Think positive mana tahu dekat slip SPM korang nanti berderet A. Whose know right?? 

Since aku rajin mengupdate belogg nih kan kan line jadi jelous tauuu. GEREMMM aku! dah fadeup pakai Encek Celcom aku switch ke Encek Digi. Then, malam tadi aku pakai Encek Celcom yaa ampunnn! LEMBAP pakcikk oiiii. Siap la kau Encek Celcom aku terminate kau nantiii. HAHAHAHA! EH korang, line celcom memang lambat macam ni eh??? hadoiiiiii. Kau adoo?? - NON adooo kan?? so SHUT UP! aku sumbat pecifier kang. 





Till then.

No comments:

Post a Comment