Wednesday, December 21, 2011

December 21

Assalamualaikum...

HYE DEAR BLOGGERS :D

Haiiiii*sambil flying kiss* HAHAHAHA. Rajin pulak aku mengupdate belogg kan kan kan. Tok sah ah puji puji diri sendiri. Semalam aku dok sebok cakap aku busy kan???? Busy menatap graph yang macam macam pesen tu. YES! hari ni aku tak bukak langsong buku. Penyakit M aku dah datang. Hari ni tak best belajar sebab hujan! angin yang sejuk akan mendatangkan mood TIDUR kepada aku #fact. Mengada betul nak letak kakak hashtag rasa rasa feeling mcm tengah menaip dekat Encek Twitter. Asalkan aku tak menaip mcm ni - 4k3w sUk3w m4k4n - HAHAHA! itu sungguh meloyakan. pening kepala aku nak baca. Tengok algebra pun tak pening macam tu.

MEH sini aku nak cerita.Ini bukan cerita hantu ok :P Masa aku nervous nervous menunggu detik saat result PMR release. Pagi tu, aku bangun awal. Sumpah! parents aku terkejut. Then, cakap kat dorang aku NERVOUS.HAHAHAHA! Tanda tangan dekat slip tu pun tangan aku b'gegar. Sampai cikgu pun perasan masa salam tangan aku sejuk. Dah slip dalam tangan mata aku besar O-O carik huruf A. aku sangkut A dua je ok. Alhamdulillah takde gagal. 

Kepada adik adikku *macam ramai je bunyi kan* yang nak ambek result esok. malam ni tak payah tidur pun tak apa. Korang bukan nak sit exam pun kan korang nak ambek result. Malam esok tu tidurlah dengan lena ye. Tak payah nak cakap apa apa lagi pasal result korang tu. PAST IS PAST. Janji korang dah buat yang terbaik. Nanti naik form4 tak payah sebok nak honeymoon. Masa tu singkat je dek oiii. Liplapliplap *woohh dengan mata aku skali b'kelip* HAHAHAHA! dah naik form5 pastu SPM. Takkan nak repeat resut PMR kat slip SPM engkau kottt. Kalau result BAIK BAIK belaka takpelah jugak. Kalau result cukup cukup makan baik usaha lebih. Nanti menyesal. HAHAHAHA! Pandai pandai la korang fikir :D




Till then.

No comments:

Post a Comment