Tuesday, December 20, 2011

New New update

Assalamualaikum..

HYE DEAR BLOGGERS :D


Haiii *sambil lambai2 tangan* HAHAHA! aku eskep update belog lagi ehhh. Aku busy kau 
tahu dakkk???? - TAK TAHU!!! - takpe nanti aku bagitahu kauuuu. Sbenanya aku tak
busy langsong! Aku sengaja busy menambah lagi bilangan tweet aku kat Encek Twitter tu. HAHAHA.Last week baru aku start bukak buku. Menatap graph graph yang macam macam pesen buat aku MALAS!! Kau adooo garph yang macam macam pesen tu?? non hadoo kan. Jadi ko duduk diam. ko nak pecifier?? NAHHHHH!! meh aku sumbat! kalo taknak baca pegi seret TIKUS kau tuh dekat tanda X yang kaler merah dengan ini aku mengucapkah BYE BYE & sambil lambai n flying kiss kat kau. HAHAHAHA!

EH.Hari Khamis tak lama lagi kannn??? 2 days left. Jaga la korangg. Pegi rajin rajin kan diri korang ambek telekung tu then sembahyang hajat. Doa doa la keputusan korang tu BAIK BAIK  belaka. Dengan itu, impian korang nak dapat makcik iPhone4s, pakcik iPad, kakak Blackberry, Encek Fixie tu tercapaiiiii. Good Luck :)

Aku rasa kan macam nak rendam rendam makcik Broadband aku ni dalam air Yasin. LAMBATT! macam siput. HAihhh. Coba korang bayangkan Uplink hanya 0.76Kpbs - Downlink 1.46Kpbs. Saba je laaaaa aku! Kau adooo??? non hadoo kannn?? Aku je yang adooo. EH. aku dah takde Encek Fesbuk :3 BYEBYE Encek Fesbuk. aku dah taknak dating dengan ko lagi dah. BORING. Aku dating dengan Encek Twitter sekarang ni O.~ -------->* sambil kenyit mata. 




Till then.

No comments:

Post a Comment