Wednesday, May 11, 2011

smile and smile and smile

♥ 

 In The Name of Allah The most Gracious and Most Merciful..

Assalamualaikum..

HYE BLOGGERS

Okayyy! since aku lamak sik mengupdate blog tokk, banyak bnda nak mok aku story tok. Aku pegi jengok kat blog2 lain suma crita pasal exam. Ohhh, sorry morry nait lori makan buah strawberry..aku sik exam okayyy! Tp sik lamak lagik aku akan examm, sebabbbb aku masok zaman persekolahan balit. YESS!! as a lower six student.  Sesetengah org mmg sik pandang lalu f.6 kann?? aku ngakuk laaa, aku pun macam yaa dolok. Tapi aku rasa mmg ada kebaikan bah aku dapat f.6. Masa aku f.3 ngan f.5..memang aku malas belaja!! Teramat malas!!! Setiap hari masok kelas aku dudok jak belajaaa mcm org lain. Tpmun aku sik paham apa-apa nak ckgu aja,mmg aku malas nak b'tanyak. bialaaaaaaaa. huaaahhhhhh. terok sungguh! Mun paham pun aku memang malas mok ulangkaji balit. Terutama sbjek science yaa sbb aku kan science stream. Woaahhhhh. Mun sik beaja bena2 mmg parai. Tp aku polah bodo jakk. Alaaaa dlm kelas pun main2 bah. Padan laa ngan result nak aku dapat yaa! nyaman ko lin!!!  Bila dah dpt result kann, babah ngan mama pdh  " kenak kitakorang tok malas belaja?? Torang dapat result mcm tok bukan sbb torang BODO. sikkk, sbb ktkorang MALAS!" Yesss!!! thats correct. Ya laaa mungkin aku knak soh pegi f.6 untuk buangkan sikap malas ituuuuuuu -.-

Okayyy!! aku daftar F.6 dengan hati yg ikhlas. Dengan iniiii aku mok berubah. so -:

  • Sekda lagik mainII *f.6 ya sangat susah. so mesti struggle.
  • Sekda lagikk ngegehII sik mok blajaaa *pay attention.
  • Sekda lagik istilah tido dalam kelas.
  • Sekda lagikk aktiviti copy and paste kerja orang.
  • Sekda lagikk malas stay up.
  • Sekda lagik mok anokII cekgu *OUPSSSSS!!
  • Sekda on9 yg melampau2.
  • Kalo mama ngan babah ckp A mesti A sekda gik bantah2.
  • Kesimpulannyaa, smua perangei burokII masa f.5 dolok mesti di buang jaoh2.


 Doakan aku tabahh. aku tauk banyak syaitannirrajim yg menghasut aku. TANIAHHH!!! torg b'jaya polah aku t'pedaya dr aku f.3 sampe aku f.5.. tapiiiii untuk f.6 dannnnn seterusya. InsyaAllah torang kalah :)


Till then,

-THE END-





No comments:

Post a Comment