Thursday, June 2, 2011

I'm back :)

♥ 

 In The Name of Allah The most Gracious and Most Merciful..

Assalamualaikum..

HYE BLOGGERS

Hye! A thousands million thank you for a new follower :))) Alright. Lamak dah aku sik update blog. Yesss! cukup sebulan. Banyak benda nak aku perlu sesuaikan dirik dalam masa sebulan ya. Ney lagik busy hal daftar masok skolah, gago becarik kain pake baju skolah nak payah lalu ya..mun kaler puteh sik ku kesahh tok sikk. ne lagik masa ya gago blaja keta n prepare pake jpj test. Alhamdulillah aku pass jpj neyhhh. Skali arong jak suma yaa. NYA permudah kan sgala urusan aku. Syukur Alhamdulillah.

 Okay! since suma shopping complex tengah dumm damm ngan SALE tok. Serious, aku ekot terpengaruh. First day aku kua outing ngan fam pas aku 2 minggu b'kurong dalam asrama, mekorang pergi Parkson. Alaaaa! femes bah ya kat Miri. Me and my younger sister pergi teman mama carik handbag..so we carik carik and carik..suddenly, masa we all limpas dekat SEMBONIA sia, ada sigek wedges kaler puteh nang SUPERBB kacak. Aku suka lalu. Then, mama offer mok sponser aku wedges yaaa. Okay! dengan senyuman aku pun pegi carik promoter ya umtok carik size. Tapi, promoter ya sekdaaa. So, kmkorg decided pegi carik handbag mama dolok then baruk pergi sia balit. Dah selesai urusan mama ngan handbag ny ya, kmkorg pegi balit rah tempat wedges ya tek. Kebetulan juak ada promoter ya. Tanyak laaa ada size aku sik. Promoter ya pdh last size nak ada size 5. Size 4 dah abis!!!! Punya laaa aku frust :((


Misi mencarik wedges Sembonia puteh ya sik berakhir di Miri. Kebetulan we stay one night dekat Sibu sbb tomorrow morning mok pegi Kuching. Mama mbak aku pegi Parkson Sibu carik wedges ya. Then JUMPAA!!!! tapi, macam biasa laaa. Sekda size..and nak di display ya pun last pay!!! okenggg. Aku frustt for the 2nd time. Mmg sepanjang petang ya aku sekda mood. Mama offer wedges puteh juak from Carlo Rino..tapi aku sik b'kenannn.

Aku akan terus b'juang mencarik wedges ya. Now I'm in Kuching. Yeahhhhh!!! Aku akan carik lagikkk. Doa2 aku jumpa k wedges yaaa. Hurmmm. Aminnn.


Till then,




-THE END-

 

No comments:

Post a Comment