Friday, April 29, 2011

Today is FRIDAY


 In The Name Of Allah The Most Gracious and Most Merciful..
Assalamualaikum..
HYE BLOGGERS!!
Okeyy. Aku kuat kan hati untuk taip balit blog tok. Yuph! I have so many problem to be resolved.Very depressed! PHEW *sigh mode. Aku rasa mcm sik sanggup mok teruskan b'bloging tok. Seriousss!! Aku rasa mcm down lalu. HUH! Skarang tok, slalu jak aku xda mood. Kadang2 rasa mok teriak2 jak, pande rasa nak marah2 org, selalu t'menong. Errggghhh!BUT I must be confronted with tough allegations. Yuph. I HAVE TO. 
Aku sik rasa aku dapat luahkan apa nak aku rasa kinek kat blog. I'ts very personal. Mun aku simpan dalam ati, bagai nak gila jak aku nahan rasa. HYPOCRITE. yalah perangey aku duak tiga minggu tok. HUH! sorry. tp aku t'paksa. aku sendirik sik tauk mcm ne nak hadapi suma tok.aku just mampu simpan dalam hati, wlupun aku sendirik rasa sik sanggup. kalo bolehhh! aku mok teriaakkkk bna2 sak ada orang pat tauk pa rasa aku kinek. tapi sik dapatt! sbb aku sik tabah bah. aku pun sik tauk mcm ne aku boleh t'senyum dalam masa aek mata ku kuaa masa bnda ya t'jadi.. mungkin ya sacrifice . sbb slamak tok aku jrg b'korban kan3 n mungkin juak aku senyum sebab pake nahan rasa ati ku sendirik.. sikhallah asal bahagia. ya pun dah mampu polah aku t'senyum balit. Kinek..mcm dah sik mampu gik aku nak pegi skolah. berat lalu rasa ati.bukan niat mok melupak skolahh. tapi bila dalam ati gik ada rasa sik betol yaa, nang aku sik sanggup. 
Terus terang aku padah..aku sik penah jd mcm tok. xpenah rasa mcm tok. dolok nang benaa aku nang happy gileeerrr. tp suma ya dah berubah kinek. Happy ya semntara jak. sbb hidup tok macam roda. skejap kta diatas skejap kita dibawah kan? HUH! bila dikenang balit, kenak mesti aku? kenak masa tok? kenak sik dolok? macam2 aku pike. Bila ku pike balit apa jwpn pake soalan aku tadik..kenak mest aku?- sbb tiba masany aku ubah sluruh kehidupan aku. kenak masa tok?-sbb masa tok aku dah besa. umo dah 18. kenak sik dolok?- huh! sbb dolokkkkkkkkk________. bialah aku jak nak tauk. Hati ney sik rasa sakit bila jd mcm tok. laki or mpuan sama jak. Mungkin tahap ketabahn laki ya gik tinngi dr mpuan. kan3. Aku sik mengharap pun seseorang ya akan bc apa nak ku pdh tok. tp p'cayak laaa. tok suma dr hati. Biar gne2 pun aku rasa sakit yaaa. aku akan tetap simpan. biar lemah gne2 pun aku, aku tetap tabah mok lalui suma yaa.AKU MESTI. ssb aku mok seseorang ya bahagia ngan apa nak ny ada kinek. aku bahagia bila seseorang ya bahagia. aku t'senyum bila ny t'senyum. aku nangis bila ny sakit..tp aku sik mok seseorang ya nangis sbb aku sakit. Aku just mampu pdh LET IT BE. terimak kenyataan. wlupun 5 taun aku tahan rasa ya. sekpaa. aku dah dapat rasa apa nak aku ingin kan dolok. ya memang m'bahagiakan aku. Now, masa pun dah berubahh. sik guna mok ngenang balit suma rasa yaa. simpan jak dalam hati. kan3. ya jak aku mampu polah kinek. Dahhhh. STOP!!! malas ku nak b'main ngan perasaan gik*antap bunyi!.
OK! BABAI
-THE END-
 
 
 

No comments:

Post a Comment