Friday, April 6, 2012

page 97 of 366

Assalamualaikum..


Hye dear Bloggers and Readers. Long time no see aite? HAHAHA. YES! semenjak aku dah bergelar kakak super duper senior nih. Homework berbukit bukit, short notes asyik melambai lambai, Syair arab yang menjerit jerit minta dihafal. Haduuuuiiihhh. Kalah PM wehhh!

Ntah bila datang seru nak suruh aku update belogg. Dah bersemak samun macam rumah tak berpenghuni. Tapi, aku gagahkan jugak jiwa raga ni utk update blog walaupun banyak halimunan yang melambai lambai.HAHAHAHA! 

Okenggg. Last week, aku busy dengan assignment BM yang tak pernah siap. Analisis soalan soalan STPM lagii. MasyaAllah! Even dengan family pun aku tak luangkan sangat. Semuanya dengan laptop. Previous week pulak, aku ada Karnival Kegemilangan Ilmu. Seharian di blok kelas. Nak sampai asrama pun tak terjejak kaki ni wehh. Then, hari Ahad aku jadi dobi. Cuci itu, cuci ini, jemur itu, jemur ini. Tak larat nak dating dengan ngko. Sorry laaa k. Har3x :P



 Till then,
 

No comments:

Post a Comment