Saturday, January 28, 2012

Page 28 of 366

Assalamualaikum..

HYE DEAR BLOGGERs and READERS :)
HYE! long time no see. YES! Akibat line yang lambat macam kura kura, sbb aku lupa nak ambek pembaris buat line lebih *loyar burok lah engkau eh!

HUH! sebenarnya Ahad lepas, I've just come back from oversea WAHHHH! bunyi macam gempak jer kan! TAKPON!!! sangat TAK! sebab from Miri it only taking 2hours to Brunei. I'm attending my cuz cuz wedd at BRIDEX Conference Centre yg dalam bhasa KITA ny Pusat Persidangan Pertahanan Antarabangsa BRIDEX, Brunei Darussalam. Tak penah pulak aku dengar dengar orang kita buat majlis perkahwinan kat conference centre melainkan artis artis. EH jap! ade ke tak ah??? atau aku yang tak pernah dengar. hurmmm. ABAIKAN!
Bagi aku Brunei ade tarikan. YES. nak tau ape.. KAIN KAIN KAIN yg MURAH lagi cantik. Upah tailoring pun murahh. YE! aku tau korang cakap Brunei mahal sebab nilai duit dia tinggi kan kan kan kan. NOPE, ada certain barang macam kain memang MURAH. Tak percaya? pergi sendiri baru tau. Kalau mahal tak de la aku tengok mak aku pergi borong kain. HIHIHI. 

 Psttt pstttt *tekelua air liur aku. Rasa rasa macam aku takut je nak pakai braces lepas aku tengok Youtube. seriousss. Mak abah aku dah ON aku pulak taknak. Leceh laaa nak floss pa segala! Errrr nanti nantilahh. 


Till then,

No comments:

Post a Comment