Tuesday, December 27, 2011

December 27

Assalamualaikum..

HYE BLOGGERS :D
Haiiii.. aku eskep update belog lagi kan kan kannnn. HUH! itu semua Pakcik Broadband punya pasal. Dia bagi aku 2G jerr. Aku rasa macam whatheckkk! Nak dikatakan aku tinggal dekat HUTAN jauh sekali. Bila bangun pagi boleh lagi tengok rumah jiran. Tak pulak rumah jiran aku tu tetiba bertukar jadi pokok pokok yang besar ke gua ke. Pasrah betul hati aku bila tengok Pakcik Broadband nyalakan lampu HIJAU bukan lampu BIRU. Kau adoooooo??? - Takdoooo - Kalau takde DIAM. Sungguh tak beradab aku hari ini. Mood aku tunggang langgang. NAk tahu pasal apa?? Tadi aku dengan semangatnya pergi cari kasut sekolah. Then, bila dah cari cari BEL! macam biasa size aku non ado. Salesgirl tu bagi aku muka menyampah bila aku suruh dia cari size. Ya Allah, aku rasa macam nak baling je kasut tu dekat muka dia. Boleh tak kau senyum sikit kakak salesgirl oiiii. Atleast bila aku takdapat size kasut hati aku terubat jugak tengok kau tersenyum. Kau tau tak senyum tu sedekah. Aku  suka pakai kasut baru TAPI aku malas nak pergi carik size. Sebab kebanyakkan kasut kasut pujaan hati aku semua size besar macam GAJAH! oupsss.








Till then.

No comments:

Post a Comment