Thursday, May 31, 2012

Page 152 of 366

Assalamualaikum..

Hai fellas :) lama dah aku tak update blog kan kan kan. Memandangkan sekarang musim sch holiday aku tetap gagahkan jugak diri aku ni untuk update. heeee *senyum kambing

 Tangan gatal gatal nak update blog tapi kepala otak tak tau nak fikir apa. Ni lah akibat dah lama tak brainstorming..WHAT??!! bukan dah lama tidak tapi MALAS nak brainstorming.. tu laa yang sebetul betulnyaa. kihkihkihkih. Last week aku masih lagi dalam exam mode. Tapi rupa aku macam bukan exam mode..sebab aku fever mode! HAHAHAHAHA. Aku demam wehhh. Mungkin sebab tak cukup tidur kot. Sebab 1 week before exam which is SILENT WEEK sepatutnyaa..tapi kitaorang sibuk dengan Teacher's Day preparation. Berapa malam aku tak cukup tidur tak cukup rehat..malam last tu sampaikan aku tertidur di dewan sekolah. Plan sebenarnya nak balik hostel, tapi bila keluar je dari pintu dewan..MAKK OIIIIIII anjing dan kawan kawannya sedang berkeliaran. Konon nak ganti pak guard yang tidur di pondok jaga. HAHAHAHAHA.*skati je aku ni ehhh. So, kitaorang batalkan niat nak balik asrama then susun kerusi panjang2 buat mcm katil. Lepastu TIDUR dengan nyenyaknyaaa. hihihihi. Kalau dah dasar penidur, tidur kat mana mana pun nyenyak. kan kan kan.

Dipendekkan cerita, Hari Guru berjalan dengan lancar :) HEHEHE. Lepas je habis kemas dewan semuaaa..jeng jenggggggggggg..geng aku datang weyhhhhh!! RINDU RINDU. Terharu aku. Sebenarnya nak celebrate birthday Azie, tapi kita orang pulak tak boleh outing..so sambut ramai ramai dekat sekolah je. hehehe. Aku malas nak cerita panjangg.. 
Tatap laa gambar ni puas puas.
.
.
.
.
.
.

 BFF - From MR.Palaroid :)


 me and the MH QMQ blablabla :)


12 orang dalam satu kereta. adaaa beraannnn! pftttt


Perjumpaan di depan asrama. kihkihkih


yang paling rendah di belakang..paling tinggi di hadapan. 
hahahahahaha


Finally..nampak jugak aku..


Ni laa jadinya, kalau BERJUMPA :)



Till then,






 

No comments:

Post a Comment