Thursday, December 29, 2011

December 29

Assalamualaikum..

HYE DEAR BLOGGERS :D

Hye there :) I want to say Hello to 2012 and goodbye to 2011. Hello to Upper6 and goodbye to Lower6. Hye to STPM and goodbye to school test. Also goodbye to junior year and say hello to senior year. I'll be the super duper senior! Muahahahahaha *evil lough*.Oupss.

Seperti biasa nak masuk TAHUN BARU mesti ada AZAM BARU kan? Eleh, setiap tahun pun aku buat macam tu. Konon konon nak act macam ayat ni - "Next year will be better than last year". Sedangkan jam sudah menghenjakkan jarum nya ke pukul duabelas, menandakan hari semalam tinggal kenangan dan mulakan langkah yang baru untuk mengukir hari hari yang seterusnya. Ini bermakna siang berganti malam, hari berganti hari, tahun berganti tahun DAN aku tetapp aje cakap benda yang sama dengan perangai pun masih tetap sama. Tak ade yang berubah. NON ADO! macam biasa "Action speakers louder than words". HAHAHA. EH, aku cakap betul apa kan kan kan. 

Feeling feeling nak masuk TAHUN BARU dengan SEMANGAT BARU tentu sekali dengan AZAM BARU dan yang paling penting BARANG SEKOLAH BARU! hahahaha. Even barang yang dah beli masa tahun lepas ingat nak buat stock sepanjang tahun masih ada lagi gatal jugak nak beli yang baru. Sumpah aku tak pernah pakai pemadam sampai habis. Beli pemadam then selalu je berazam nak pakai sampai habis tapiii habuk pun tarak. Mesti hilang or etc. Fact kan kan kan. Bukan aku sorang jer ramai lagi even orang yang tengah mengadap monitor ni kan kan kan :)

FEAR. Yes! tepat sekali dan credit untuk awak :P Rasa macam ada rama rama dalam perut aku.FUHH. Adik adik darjah enam dah ready nak masuk tingkatan satu then jumpa kakak kakak yang comel dan abang abang senior yang muka hengsem lagi ketat. Lepastu adik adik tingkatan tiga dah ready nak pikul buku Biology Chemistry Physics segala? Senget bahu kau dik. Dannn aku bersama tentera tentera seangkatan dah ready nak STPM?? glupp *telan air liur sambil pejam mata* 


Till then.

No comments:

Post a Comment