Sunday, August 14, 2011

exam mode ON

♥ 

 In The Name of Allah The most Gracious and Most Merciful..

Assalamualaikum..

HYE BLOGGERS

Yeahhh! sience lamak dah aku sik m'update blog tok. hari tok dah msok hari ke 14 org b'puasa so, aku dengan senang hati mok mengucapkan Selamat menyambut bulan ramadhan.


Exam mode lai lai lai. HAHAHA! actually, this monday aku ada exam! muka bole2 gik slambe. Novel ntah brapa igek dah aku khatam. Muvie pun ntah brapa igek nak ku nangis2 tangga. Bia sik polah revision ohhh. "Wahai Dyg Amalina Abg Mortadza sedarlah kamu!". Malang nyaaa, aku tetap kusyuk menambah bilangan tweet di twitter dan menempelkan hujah2 yang merapu di blog daannnnnn menayang-nayangkan lampu hijau d Fesbuk yang tercinta! HAHAHAHA.smbil jeling2 kat buku Pengajian Am yg melambai-lambai. Astaghfirullahalazim.
Sekpa2 esok awal2 pas saho aku g menatap kau k. hihihihi :P

Yahhh! teramat la lagho aku tok. Al-Quran dah 2 hari eskep :( Orang dah 14juzuk sbb hari ke 14 dah orang b'puasa. tapi aku..masih gik stuck juzuk 5. Apa nak jadi laaaa. "YA AllAH ya Tuhanku, ampunkan lah dosa hamba mu yang lagho ini. Amin yarabbalalamin".


okehhhh.
Till then,




-THE END-







No comments:

Post a Comment