Thursday, February 17, 2011

na na na na.....

Assalamualaikumm..
MODE SEKARANG sedang bengong m'cari layout blog yg shantek..


Haiyyyaaa..nang boring aritok. Ne ndak tuju daknyII lain kaahh.Timeline twitter pun sik busy kdak slalu..kadangII freezing, sak ati ku ehh. Ritok tek ku try carik layout blog bhaa..tp payah lalu. Nak tok jak ku jmpaa..gikpun line ya lambat mcm siputt molah aku sakit ati. 17 Feb..aritok lah yaa, daknya ex-skolah ku sukann! tengahari tek ujan bhaa..ya besttt lariII tengah padang ngan aekk..dahII kat finish line cyaa.. sliding!!! ngahaha..best juak mun nyuci baju yaaa. Actually I have no idea today...sapa ndak copet idea aku ritok kahhhh. Give it back to me!!! rawwwrrr (nak pa ta ku tok!!). AskarII aku tokk bila gik nak balit umahhh. Tang sunyik jak bila dakny suma balit asrama. KadangII aku rasa cam mok balit asrama jakkk..siyes ku rindu (cam pestyme jak ko molah statement tok)..alaaa bkan rindu apaa..aku rindu org lam skolah ya bahhh (pengakuan ok!) NGOK!! adaII jak ku tok ehh. LOYAAA!!! sak ati ku ehh, dah juak cina dpan umah yaa main mercun temII ari siang daktok!! nak paa kahhh. Polah bisin jak ehhh. ( bia lah nyaa, nya pun mok idup!)
. Macam xda motif jak ku plah entry kali tokk ohhh. BahII..dr ku ngerepak sia sitok..bait ku jalan lokk. Chowcicaw!!



-THE END-



No comments:

Post a Comment