Tuesday, February 15, 2011

:)

Assalamualaikum..
MODE: B.O.R.I.N.G

Selamat menyambut MAULIDUR RASUL kpd suma yg b'agama islam :) . Alaaa hari tok aku malas nak jabakII ok! IM PROUD TO BE A PART OF SARAWAKIAN!!! (xda knak mengenak lalu). Pagi tek, dengan memakai baju pink,tdg pink, kain putehh..aku ekot parents ku g DEWAN SUARAH. Dah msok 5taun aku sik pegi. Bkan sik mok pegi, tp aku kan diam asrama..so, pahamII jak lah ohhh. Punya lah rame orang g cya tekk. Aku nak badan kecik tok alu tenggelam d himpitII daknya nak besaII yaaa..fuhhh..saba jak lah aku. Nang dah adat mun da function nak cmyaa..suma tempat sama kan3. Sekda gamba nak ku mok share ngan torang kat ctok..sbb aku sik pegang camera tek. Tapi kan aku ngan Azie n Beb n Ajik sik join daknya belarak tek..jaoh juak lah daknyaII nak belarak ya b'jalan..dengaII orang madah cdak smpe Chineese Bazaar cyaa. WOW!!! nang slim lah torang ohh HAHAHAHA. Btw, skolah agama g belarak tek aiee. Dknya dpt johan spndk ngan perarakan. CONGRATULATION!!! Yajak lah ohh nak ku pat share..otak ku kureng b'fungsi ntam minum soya tadik..spinning doe! 



-THE END-


No comments:

Post a Comment