Wednesday, February 23, 2011

ADDICTED!!!

Assalamualaikum..
MODE: Gago main tweet an Atul :P




ADDICTED..waahhh!! HAHAHA sbenanyaa..lamakII ku diam di umah tok..japp..slamak tokk nang di umah kan?? I mean sik pegi sekolah lahhh..bukan aku ponteng ok! Gik nunggu result SPM kuar lhaaa.. aku dah addicted tangga TB..serious!! dolok sik tangga TB pun aku sik kesah. Let's talk about my favourite TV shows.. 




AMAZING RACE!! sik kira lah ny editon ney..


SO YOU THINK YOU CAN DANCE..

 
WIPEOUT!!!!

UPIN & IPIN..



HAHAHAH..torang boh tetak ahhh. Aku suka ehh crita Upin & Ipin tokk..bestt..Alaaa stiap orang da TV shows nak daknya minat kaannn..sama juak macam aku. Tp kaannn..pahal crita endon ny banyak nak bomohII segala ya ohh. Bapak aku cukup marah bila mekorang tangga critaII camyaa..aiee macam crita dongeng kat TB3 dolok ya bahhh..ermmm..crita Hindustan pun samaa..aku sik minat..mun mak ku tangga crita Hindustan ptg sabtu ngan ahad..komfom bapak ku tuka channel lain..heran heran..AdikII aku..Hurmmm katon laahhh pa lagikk..bali skolah trus tangga katon..hariII tangga katon..ya muka pun jd macam katon! HAHAHAHA..LOYA!! pa gikk ohhh..DahII. Cukup! Enough! da masa crita lagik ok! Babai  >__<



-THE END-

No comments:

Post a Comment